Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu

Krabi

Blijf op de hoogte en volg Julia

31 Juli 2016 | Thailand, Krabi

Eer gisteren oftewel 29 juli zijn wij aangekomen bij ons resort op Krabi. Wij hebben meteen heerlijk genoten van het zwembad. Het resort biedt een breng en ophaal service aan geheel gratis om naar het stadje te gaan. Wij liggen namelijk 10 min rijden van ao nang vandaan. S avonds hebben wij gebruik gemaakt van deze service en eerst de straten verkend en toen heerlijk gegeten.

Gisteren hebben wij heerlijk ontbeten het eten hier Is echt goddelijk. Je kan hier bij het ontbijt zelf kiezen wat je wilt eten, je geeft je keuze aan op een formulier en dit wordt dan ter plekke gemaakt. Ik eet continu bananen pannekoeken, dit is een pancake met daartussen een hele banaan. Echt onwijs lekker, Rick eet continu scrambled eggs with bacon. Wij zijn in de middag naar het stadje gegaan, op trip advisor had ik wat gelezen over een monkry trial. Daar eindelijk aangekomen met 32 graden, meerdere trappen op gelopen en geen een aap gezien. Wij denken dat de apen een stuk slimmer waren en niet met die hitte uit te bomen kwamen. In de avond hebben wij gegeten bij het resort wat zeker niet tegen viel.

Vandaag gaan wij kayakken, wij worden opgehaald en weer terug gebracht naar het resort. Hopelijk komen wij vooruit en gaat alles goed.

Groetjes

• 31 Juli 2016 - 16:39

Petra:

Hallo lieverds, jammer dat de apen in de schaduw bleven. Ook wel weer logisch! Hopelijk gaan jullie ze op een ander moment nog zien. Jullie blijven lekker eten en genieten, misschien nog een keer zo'n lekkere thaise massage nemen? Nu kan het nog!!!!
    Groetjes van de thuisblijvers XX