Olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu Olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu

Olifanten

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

23 Juli 2016 | Thailand, Chiang Mai

De olifanten tour ik was hier al eerder geweest voor Rick was het een overweldigende ervaring. Olifanten van zo dichtbij zien en deze ook nog eens kunnen aanraken en eten geven was geweldig. Nog leuker werd het dat wij er op mochten 'rijden' door de jungle. Iedereen kreeg met zijn 2e een olifant. Onze olifant hield er niet van om het pad te volgen en maakte haar eigen. Wij hadden een paar termen geleerd om de olifant te 'controleren' echter hielpen deze termen niet bij onze olifant. Zij deed lekker haar eigen ding.

Na de tocht door de jungle mochten wij de olifanten wassen. Niet iedereen van onze groep ging dit doen wat ervoor zorgde dat het niet zo druk was in het water. Heerlijk hebben wij in het water onze olifant gewassen. Na een dag van 6 uur bij de olifanten werden wij moe afgezet bij ons resort.

Na even boodschappen gedaan te hebben bij de thaise supermarkt 7/11 ging Rick nog even zwemmen.
Op aanraden van Marcella zijn wij naar the riverside bar geweest. Om hier te komen was het wel even een tocht met de open taxi.
Toen wij aankwamen werden wij meteen naar een tafel geleid die uitkeek op de rivier. Het restaurant heeft 3 etages en wij hadden het geluk dat wij echt over de rivier uitkeken.

Eenmaal aan de tafel hoorden wij de ene Nederlander na de andere blijkbaar erg populair bij ons volk. Na onze fried rice snapte wij waarom het onder de Nederlanders zo populair Is.

Deze dag was lang en best vermoeiend, terug in het resort vielen wij meteen in slaap.

• 23 Juli 2016 - 11:49

Bobo:

Natuurlijk ook even de foto's er bij plakken jul!

• 23 Juli 2016 - 11:55

Bobo:

Ik Zie de foto s. Gaaf hoor. Genies er maar van.liefs Van mij en groetjes an Rick xxxR

• 23 Juli 2016 - 12:24

Petra:

Wat een geweldige ervaring en gave foto's. Heerlijk om jullie zo te zien genieten!

• 23 Juli 2016 - 22:08

Jolanda:

Zo gaaf om te zien. Veel foto's maken en volop genieten.