Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Julia Schmidt - WaarBenJij.nu

Phuket

Blijf op de hoogte en volg Julia

26 Juli 2016 | Thailand, Phuket

Gisteren lekker naar het strand geweest na het ontbijt. Rond een uur of half 1 begon de zee zo dichtbij te komen dat wij helemaal bij de kraampjes kwamen te liggen. Wij besloten om naar het resort terug te gaan. Daar aangekomen hebben wij lekker gezwommen in het zwembad en leuke foto's kunnen maken. Het water is helder en bevat amper chloor.

Na de verfrissende duik zijn wij gaan lopen door de 'stad'. Opzoek naar midget golf volgens trip advisor erg leuk om te doen. Na ongeveer 20 min lopen in de hitte kwamen wij bij de midget golf in de buurt. Eerst gingen wij vlakbij wat eten natuurlijk lekker thaise fried rice with chicken.

Bij de midget golf aangekomen waren wij de enige die gingen spelen wat ook niet gek is met 32 graden. De midget golf staat helemaal in het teken van dinosaurus. Je legt dan ook 18 holes af met allemaal dinosaurus van steen. De holes waren erg uitdagend. Het was alleen onwijs benauwd en na 5 min stond het zweet al echt op ons voorhoofd.

Voldaan van een leuk potje midget golf gingen wij opzoek naar een supermarkt de bamboo. De bamboo is een stuk goedkoper dan 7/11.
Weer terug in het resort lekker een duik genomen. Het lijkt wel alsof wij de enige zijn die steeds zwemmen in het zwembad.

Wij hebben vlakbij ons resort een markt die elke zaterdag en maandag er staat. Het leek ons leuk om daar even een rondje te lopen, kijken wat voor nep dingen er allemaal dan niet verkocht worden. Wij hebben op dit marktje wat dingen gekocht waaronder beide een neppe rayban.

Rond een uurtje of half 9 begonnen wij wel trek te krijgen in ons avond eten. Ik bestelde een ananas met daarin fried rice with chicken en Rick bestelde steamed rice with chicken.

Wat een dag was het. Vandaag gaan wij opzoek naar de big budha.

Groetjes

Rick en Julia